wtorek, 15 lutego 2011

Propozycje

Witajcie!
Dawno nie było żadnego postu. D: No cóż, lenistwo.

Macie jakieś propozycje na nowe posty? Bo zupełnie nie wiem o czym pisać... XD
Muszę się wziąć za tą nieszczęsną prezentację voców z V2, mam ferie więc mam czas.
Co powiecie na notkę o UTAU? Soda jest bardziej w tym, ja niedawno zaczęłam się tym interesować, więc raczej niech ona się za to weźmie, ale ja też mogę.
I może macie propozycje na to co mam przetłumaczyć? : D niby mam tłumaczenie do "Wash my blood", ale nie wiem czy je publikować, bo tekst jest...no, ciężki i abstrakcyjny. Myślałam o magnecie, ale jest tyle wersji, że chyba nie dam rady. D:
A może posta o MMD zrobić...?

Więc, jeżeli ktoś w ogóle się tym blogiem interesuje, bardzo bym była wdzięczna jeśli chodzi o propozycje.
Ano, i ma ktoś jakiś pomysł jaką piosenkę zrobić w samym programie? Mój kanał na yt:
http://www.youtube.com/user/Jhudism?gl=PL&hl=pl

Bless~

3 komentarze:

  1. Hej weszłam dziś tu i zauważyłam że brak ci czegoś o rodzeństwie Kagamine. Prosze napisz cos bo jestem ich wielką fanką <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odgapiłaś nazwę innego bloga , żal mi cię , tamten blog jest 10 razy lepszy , wpisz sobie w gogle "świat vocaloid" a sama się przekonasz

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga

Soda&Hilla