piątek, 14 stycznia 2011

Rotten Girl, Grotesque Romance (Stalker)


***

Tytuł: Rotten Girl, Grotesque Romance
Przetłumaczony tytuł: Zgniła dziewczyna, groteskowy romans (?)
Tłumaczenie: Hilla
***


Czy jestem stworzona do kochania ciebie?
Przez ta cienką ścianę bełkoczę samotnie, "Pokochaj mnie."
Poluje na informacje z twojego życia osobistego
Za zamkniętymi drzwiami mojej osoby
Chciałabym dotykać twa twarz, głaskać ją, moje kochanie
Ojej, jej, masz gościa?
Jaka ładna dziewczyna z niej!
Powiedz mi jak bardzo ją kochasz
Zabiję ją i zapakuję
Spalając zdjęcia tej dziewczyny
Ciekawe co teraz robi
Możesz robic ze mną co chcesz
Ponieważ tak bardzo cię kocham, widzisz to?
Chcę zatrzymać cię kompletnie związanego i mieć kolekcję z ciebie

Czemu płaczesz?
Co się stało? O, o to ci chodzi?
Będę czule trzymać kartonowe pudełko do którego cię włożę jak umrzesz
Położę prezent za drzwiami
Kocia głowa na każdy dzień dla ciebie, miłośniku kotów

Spalając zdjęcia tej dziewczyny
Mysle czy ona kiedykolwiek istniala
"Kocham cie"...ta fraza nie zadowala mnie
Ale sprawia że chce mi sie rzygać
"Będę cię kochać wiecznie..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga

Soda&Hilla